Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Είμαστε πια τελείως ξεχαρβαλωμένοι!

ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΙΚΑ... ΠΕΘΑΝΕ ΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΗΘΟΠΟΙΟ!

to-ika-pethane-gnwsto-ithopoio-kai-tou-zita-na-apodeiksei-oti-zei

Μια δυσάρεστη έκπληξη περίμενε τον ηθοποιό Τάκη Παπαματθαίου, όταν θέλησε να δει πόσα ένσημα έχει στο ΙΚΑ.
Πριν από λίγες μέρες γνωστός ηθοποιός μπήκε στο σύστημα από τον υπολογιστή του και βρέθηκε προ εκπλήξεως: Το ΙΚΑ τον θεωρεί αποθανόντα. Και σαν να μην έφτανε αυτό, του ζήτησαν να κάνει υπεύθυνη δήλωση ότι είναι ζωντανός!
Την αποκάλυψη έκανε ο ίδιος ο ηθοποιός μιλώντας στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη όπου προσπάθησε να εξηγήσει το... μακάβριο περιστατικό:
«Μπήκα στο σύστημα ΑΤΛΑΣ για να δω τα ένσημά μου, γράφω τα στοιχεία, περιμένω και βγάζει η οθόνη: "Το όνομα αυτό ανήκει σε θανόντα". Τους έστειλα email να το διορθώσουν και μου στέλνουν απάντηση: «Πηγαίνετε στο ΚΕΠ". Οταν έστειλα έναν δικό μου εκεί για να διορθώσει το ζήτημα, μου ζήτησαν να κάνω υπεύθυνη δήλωση ότι είμαι ζωντανός!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου